יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

כרטיסי ברכה

בעקבות שפע ארועים וימי הולדת, ובעקבות סדנאות שהיו והסדנא הקרובה לעיצוב כרטיסי ברכה שתיתקיים ביום חמישי 16.1210, שטף אותי פרץ יצירתיות והכנתי המון כרטיסי ברכה. בחלק מהכרטיסים אני מאוהבת באופן נואש ואין סיכוי שמישהו יקבל אותן אי פעם, מחלק מהכרטיסים כבר נפרדתי ומחלק נוסף אפרד בקרוב. המזל הוא שאני מתעדת הכל וגם אם מאוד אתגעגע אוכל תמיד להתנחם בתמונות. האמת שיש כאן שפע סיגנונות, ניירות ודוגמאות מיוחדות חלקן וינטאג'יות אמיתיות, אבל אפשר להגיד שאת כולם מאפיינת צבעוניות רבה והרבה שמחה - וזה מה שמקשר ביניהם.
כרטיס הבבושקות - מצחיק עד כמה אנחנו נגררים אחרי טרנדים ושגעונות פתאומיים. עד לא מזמן אם הייתן מראות לי בבושקות מכל סוג הייתי דוחה אתכן בבוז ומלגלגלת עד כמה אתן מיושנות, ואת מי בכלל מעניינות הבבושקות האלה וכמה כאלה היו לי ונפרדתי מהן כבר מזמן. והנה פתאום בלי הודעה מוקדמת הן הפכו לדבר הכי חם שיש - על בגדים, תיקים, תכשיטים, עיצוב הבית ואיפוא לא. אז כמובן שהקדשתי להן גם כרטיס ברכה.


זה אחד מהכרטיסים שאין סיכוי שאפרד ממנו, ניירות הרקע המקסימים נקנו ב"מסטיקים"

דמויות ממשחק ילדות שלי שנשמר בשלמותו שנים רבות


דמויות של שחקניות קולנוע משנות ה- 40 שקניתי במוזיאון הלבוש והאופנה בברצלונה (כן יש מוזיאון כזה בדיוק מול מוזיאון פיקאסו המפורסם, אבל מי שם לב אליו בכלל)


הדף האחורי מוחתם בחותמת רקע וכל השאר - מתוך נייר מהמם שקניתי בוונציה

הניירות מודבקים בשכבות
ילדה וינטאג'ית מהמשחק שלי שהזכרתי קודם, על רקע דפי וובסטרכרטיסים קלאסיים שנועדו למי שלא מתלהב מהסגנון הוינטאג'י.... וכן, יש הרבה כאלה.
ואחרון חביב הכרטיס לאשה האולטימטיבית.... הרעיון מתוך כרטיס ברכה שקניתי בפריס
כאמור הסדנא לעיצוב כרטיסי ברכה תיתקיים ביום חמישי הבא - 16.12.10 בסטודיו "מסטיקים" ברעננה ונעצב בה כרטיסי ברכה בסגנונות שונים. כל אחת תוכל להתמקד בסגנון האהוב עליה ביותר. מחיר הסדנא 195 ש"ח והוא כולל כמובן שימוש בחומרים שונים ומגוונים, שימוש במגוון מכשירי עזר וכיבוד קל. אין צורך בידע קודם - הסדנא מתאימה לכל אחת.
פרטים נוספים והרשמה אצלי: טלילה - 052-2654229
מאחלת לכולכן שבת גשומה, חמימה ויצירתית
באהבה
טלילה












13 תגובות:

ורד והדס אמר/ה...

הברכות מאד יפות. הבבושקות מקסימות. אהבתי גם את דמויות הילדות. בהצלחה רבה בסדנא. שבת שלום

אנונימי אמר/ה...

כל כך יפה!!!!!
כמה כישרון!
הרקעים הפרחוניים של ברכות אלו הן טאפטים עם דבק?איפה אפשר להשיג כאלו?
שבת נפלאה! (טלי)

karindi אמר/ה...

וואו! טלילה, איזה יופי של כרטיסים! מבינה אותך לגבי הכרטיס עם הדויילי הוורוד, גם אני לא הייתי נפרדת ממנו לעולם! מאוד אהבתי את הרעיונות ואת העיצובים, גם של הכרטיסים האחרונים, ה"רגילים" יותר.

rinat אמר/ה...

מגניב!
כרטיסים מקסימים.

ויטרינה אמר/ה...

איזה יופי טלילה.
מעריצה אותך שהסכמת להקריב משחק ילדות כזה מדהים !!! איך הוא נשמר כל השנים ?
מקסים !!!

Dafi אמר/ה...

וינטאג' אמיתי! הכרטיסים מהממים!

אנונימי אמר/ה...

המון תודה לכולכן!
וטלי, לשאלתך כל הרקעים הם ניירות, לא טפטים. ולילך - נראה לך שהקרבתי את משחק ילדותי שנשמר כל כך הרבה שנים - הכל מצולם....כל הדמויות מצולמות ונראות לגמרי כמו המקור, וכך אני נהנית מכל העולמות.
שבוע נפלא לכולכן!
טלילה

Einat's Art World אמר/ה...

היי טלילה
הכרטיסים מקסימים כולם, במיוחד אני אוהבת את הוינטאג'ים.
שבוע טוב
עינת

טלטולית25 אמר/ה...

וואווו....מה זה הדברים המהממים האלה..?????

אני פשוט מלאת יראה, כבוד וקנאה בכל בבת אחת :)

קודם כל מאיפה יש לך את הבבושקות האלה (אני חייבת גם..) ושנית כל הכרטיסיפ אחד אחד מדהימים וכל כך מלאי טעם!!!

מדהים אמרתי כבר? :)

אנונימי אמר/ה...

טלילה יקרה
איזה אוסף מרשים של כרטיסים!
אני מאד אוהבת כרטיסים, וכאן הראית רבגוניות נפלאה!!
אוהבת אותם אחד אחד!!
חיבוק גדול
ליאור

ריקי ארברמן אמר/ה...

הי טלילה!
עבודותייך מקסימות! ולאחר שראיתי את המטבח המדהים ששידרגת אני עובדת בימים אלה על שלי. תמונת הנשים ובכרטיס האחרון מדהימים במיוחד!
את אחת מהבלוגריות הסטייליסטיות שלי. מוזמנת להיכנס: http://rikiarb.blogspot.com/
ריקי

mekoopelet אמר/ה...

טוב, ברור, לא הייתי נותנת אף אחד מהם, לאף אחד!!!
למסגר ולתלות, הם מהממים.

wintam אמר/ה...

וואו, איזה עושר יצירתי! מקסים!
וכמי שבאה גם היא מהתחום, אני לא יכולה שלא לשאול: איזה מגזינים ערכת?