יום שני, 11 באוקטובר 2010

איך ציפיתי את המקרר? תשובות לכל השאלות

לפני הכל, תודה לכל הבנות שהגיבו בהמון מילים טובות, התלהבו ופירגנו, תודה, תודה ושוב תודה.
לא יכולתי לענות לכל אחת בנפרד, אז שכל אחת מכן תיתייחס למה שכתבתי כאילו כתבתי לה באופן אישי.
ועכשיו לשאלת השאלות - איך ציפיתי את המקרר שלי?
הכל התחיל בהשראה שקיבלתי משני בלוגים מקסימים הבלוג של selina lake והבלוג של tamar
באחד ציפו קיר שלם בחדר שינה עם דפי נייר ובשני ציפו ארון בריבועים שנגזרו מתוך טפטים ישנים.
הוקסמתי, והחלטתי שאני חייבת להכין דבר כזה. האמת שהתיכנון הראשוני היה לצפות את דלת הפלדלת המכוערת שבכניסה לבית ורק אח"כ החלטתי על המקרר. בכל אופן לא רציתי להדביק משהו באופן סופי כי ידעתי שכשזה יימאס עלי יהיה לי מאוד קשה להוריד ולהחליף, ואז הבריק לי הרעיון! להשתמש בדפי מגנט!
בחנויות יצירה אפשר להשיג דפי מגנט בגודל A4, מצד אחד יש מגנט ומהצד השני דבק. הצד הדביק מכוסה בנייר שעווה לבן.


ידעתי שאני רוצה להדביק על הצד הדביק ניירות, אבל לא הייתי סגורה על איזה. עד שנפתרה הבעיה. בטיול לסלובניה עשינו יום אחד גיחה לעיירת נופש אוסטרית , ושם בחנות שמזכירה את חנויות "הכל בדולר" שלנו מצאתי שתי חבילות של נייר עטיפה מקסים ומיד ידעתי שזהו זה.

אני חייבת לציין ,כשהיתחלתי להדביק נוכחתי לדעת שצריך לעבוד מאוד מדוייק כי עם ניירות אין דרך חזרה, אם זה לא נדבק טוב (יש בועות, זה עקום וכו') אי אפשר להסיר ולהדביק שוב. ואז עלה לי עוד רעיון, שיצא מוצלח ביותר, החלטתי לנסות להדביק גם בדים על המשטח, וזה יצא נהדר! ומה שמפתיע, עם הבדים אפשר לשחק כמה שרוצים, להניח ולהסיר ושוב להניח ושום דבר לא קורה לבד או למשטח.
אז לסיכום, על המקרר יש גם דפים - הפרחוניים, וגם בדים - התכלת והאדום עם הנקודות. וזה משתלב יפה מאוד ביחד.
את הרעיון המקסים הזה אתן יכולות ליישם על כל משטח מתכתי שיש לכן - המקרר , דלת הכניסה ולא לשכוח את דלתות הממ"ד המשמימות!
נשאלתי שאלה בקשר לאביזרים והכלים שנמצאים במטבח - הספלים האדומים עם הנקודות הלבנות נקנו בשנה שעברה בשופרסל דיל - הם הביאו קולקציה מקסימה של כלים בצבע אדום ותכלת עם נקודות, והיא נעלמה במהירות. מי שאוהבת את הסיגנון - בחנות "שונרא" ברח' יוחנן הסנדלר פינת רח' שיינקין בתל-אביב, יש כלים ואביזרים - שאפשר להתעלף!, המגבות הלבנות עם העיטור האדום ניקנו בגולף&קו, מתוך קולקציה נהדרת שגם היא נעלמה במהירות.
מקווה שעניתי על כל השאלות, ותמיד אשמח לענות על שאלות נוספות.
להתראות בפוסט הבא
באהבה
טלילה



9 תגובות:

מימס mimms אמר/ה...

טלילה, רעיון כביר, אני "קניתי " אותו
יש לי בדיוק את המקרר שדורש "הלבשה" מחודשת.

ויטרינה אמר/ה...

רק עכשיו שמתי לב שזה גודל של A4 הייתי בטוחה שזה ריבועים ריבועים, רעיון מקסים וביצוע מדהים. בהחלט שדרגת את המטבח בענק. איזה כיף!!!
כלים כאלו יש גם ב"נקודה בכפר" ואצל ענת סגל באודים.

אוריתוש אמר/ה...

תודה תודה. הרעיון מעולה, בייחוד כך שהוא פותח פתח לרעיונות שיבואו אחריו...

y י ר י ת אמר/ה...

היצירתיות שלך מדהימה!
הרעיון נפלא
תודה תודה

אנונימי אמר/ה...

זה מקסים!! הכלים זה green gate?
ליאור

פיק פוק אמר/ה...

איזה מדהים עיצבת את המקרר
ורעיון מדהים להשתמש במגנט - אפשר לשנות....ולהחליף....

אשמח אם תבקרי בבלוג החדש שפתחתי
http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=picpuk
בפוסט השני שלי יש איזכור לבלוג שלך

mekoopelet אמר/ה...

וואו, טלילה, אני פשוט מעריצה אותך על השינוי המהמם במטבח (בעיצובו הישן הוא מאוד מזכיר את שלי.... אבל אני כה מתעצלת לעשות איתו משהו...).
פשוט יצא מהמם

rinat אמר/ה...

מדהים-רק שאלה:איך מנקים אם מתלכלך???

miki steiner אמר/ה...

רעיון מעולה. יש לך מושג אם ניתן להשיג דפי מגנט גדולים יותר? תודה רבה על ההשראה!